Iepirkuma Id. Nr. LNVM/2015/1
Pieteikumu iesniegšanas termiņš 27.02.2015. plkst 10:00.
Pieteikumu iesniegšanas vieta Lāčplēša iela 106/108, Rīga.
Kontaktpersona ar iepirkumu saistītos organizatoriskajos jautājumos Ineta Ozoliņa, tālr. 67220586, e-pasts – ineta.ozolina@history-museum.lv.
Kontaktpersona jautājumos par šī iepirkuma priekšmetu un Tehnisko specifikāciju – Mārtiņš Strautiņš, tālr. 67356086, e-pasts: martins.strautins@history-museum.lv.
Uzmanību! Piesakoties uz apskati Āraišu arheoloģiskajā muzejparkā, lūdzam sazināties ar Āraišu arheoloģiskā muzejparka nodaļas vadītāju Agnesi Ramatu, tālr. 64107080, mob. 26567912, e-pasts: agnese.ramata@history-museum.lv; araisi@history-museum.lv.
Jautājums saņemts (24.02.2015):
Iepirkuma LNVM/2015/1 otrā pielikuma sadaļā „Tehniskās prasības”, punktā Nr. 9, ir teikts, ka Izpildītājam 1 (vienu) reizi 3 (trīs) mēnešos pēc pasūtītāja pilnvarotās personas pieprasījuma nodrošināt apsardzes signalizācijas apkopi un 1 (vienu) reizi katru mēnesi nodrošināt ugunsdrošības signalizācijas apkopi un sistēmas pārbaudi.
Saskaņā ar LR MK 2004.gada 17. februāra noteikumiem Nr. 82, punkta 113. prasībām, automātisko ugunsaizsardzības iekārtu tehnisko apkopi veic saskaņā ar apstiprinātu tehniskās apkopes reglamentu. Reglamentu izstrādā, pamatojoties uz iekārtu ražotāja tehniskajiem noteikumiem un aizsargājamā objekta īpatnībām, kas Jūsu objektos ir īpaši specifiskas!
Ugunsgrēka atklāšanas sistēmas apkope ir jāveic ne retāk kā reizi 3 mēnešos. Veicot sistēmas apkopi, 4 reizes gadā veiksim sistēmas darbības pārbaudi – līniju testu, kā to prasa normatīvi! Katru reizi tiek pārbaudīts vadības bloks un veikta apkope ¼ daļai no sistēmā esošo gala iekārtu (detektori, zvani, trauksmes pogas) skaita. Gada laikā tiek veikta 100% visas sistēmas apkope. Četras reizes gadā tiek veikta sistēmas kopējās darbaspējas diagnostika, laicīgi identificējot bojājumus, ja to nav fiksējusi ugunsgrēka atklāšanas sistēmas centrāle.
Lūgums precizēt vai veicot apkopi 1 (vienu) reizi mēnesī Izpildītājam ir jāveic pilnā, visas sistēmas apkope vai tikai apkope 1/12 daļai no gala iekārtām un sistēmas kopējās darbaspējas diagnostika?
P.S. Ja nepieciešams, mēs varam sarēķināt gan tā, gan tā, izmaksu atšķirība būs ļoti liela.
Atbilde (24.02.2015.):
Izpildītājam katru mēnesi jāveic ugunsdrošības sistēmas kopējā darbaspējas pārbaude un apkope vismaz 1/12 daļai no gala iekārtām (detektori, zvani, trauksmes pogas u.c.), lai nodrošinātu ugunsdrošības sistēmas nepārtrauktu darbību un visu gala iekārtu pārbaudi 12 (divpadsmit) mēnešos.
Jautājums saņemts (24.02.2015.):
Lūdzam vēl mazliet precizēt tehniskā un finanšu piedāvājuma izmaksu (cenu) veidošanas kārtību.
Atbilde (24.02.2015.):
Finanšu piedāvājumā pozīcijā ”Cena par apsardzes signalizāciju” jānorāda ikmēneša maksa par apsardzes signalizāciju ietverot apkopes izmaksas, kuras veicamas reizi trīs mēnešos.
Finanšu piedāvājumā pozīcijā ”Cena par ugunsdrošības signalizāciju” jānorāda ikmēneša maksa par ugunsdrošības signalizāciju ietverot apkopes izmaksas reizi mēnesī.
Finanšu piedāvājumā pozīcijā ”Cena par trauksmes pogu” nepieciešams norādīt atsevišķi trauksmes pogas ikmēneša maksu.
Lēmums:
Iepirkuma priekšmeta I daļa noslēgtais līgums:
Lēmums par iepirkuma priekšmeta otro daļu:
Noslēgtais līgums iepirkuma priekšmeta otrajā daļā – “Objekts – Āraišu arheoloģiskais muzejparks”